lördag 14 februari 2009


Vaknade med en jäkla huvudvärk.. då tackar man för att Treo finns! en dubbel treo funkar typ alltid..
Känner mig ändå laddad för fest ikväll.
För tillfället ser det ut som ett mindre bombnedslag i huset... jag fattar inte hur mycket de små
drar fram. Kan bli till att städa undan lite snabbt här, sen ska vi gå ut en sväng.
Det är ett alldeles underbart väder ute! Solen skiner och det är ca 10 minus..

Vill någon beställa en likadan ring som jag visade i tidigare inlägg?
Kostar 300kr med valfri text.
maila storlek, namn och adress och vilken text det ska stå på ringen till
icahv84_@hotmail.com

Ni som känner mig kan ju säga till mig om ni vill ha en ring.


Det är ju Alla Hjärtans Dag idag
♥ ♥ ♥ ♥
Jag fick en blomma och några fina ljuslyktor av min man igår...
själv har jag inte köpt nåt .. skäms lite.. fast jag vet han inte bryr sig.
Jag får hitta på något senare.

Men vad klockan går fort..

Ha en bra dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar