måndag 23 februari 2009


Nu är man på fötter igen... Nya friska tag. Jobbat stod kvar som vanligt idag :)
Det var en skön helg, hann krya på mig fint.
Igår eftermiddag åkte hela familjen och åkte skridskor,
eller vi som äger ett par skridskor åkte- alltså jag och Oliver. Jag hittade ett par gamla nere i källaren,
vet inte riktigt varifrån de kommer egentligen. Måste varit nåt hemifrån mamma när de rensade huset.
Isåfall är det väl dom jag åkte på som väldigt ung..dvs iaf 15 år sen :)
Det rätt roligt, tur det bara var vi där så man vågade åka över huvudtaget.. Oliver tyckte jag borde ha hjälm,
men nån sån hade jag inte. Minns så väl när min vän M som i unga dagar gick i konståkning och då lärde mig
"svanen".. så jag hade en lite show för familjen och visade den. Gick rätt bra om jag får säga det själv :-)
Idag känner jag en lättare sträckning i ljumsken.. hahaha. Man är hemskt vältränad!!
Kan bli nån mer tur till skridskoplan framöver... kanske man går in på piruetter.. snart ser ni mig i "stjärnor på is" :-D

Missade Mia & Klara igår... barnen var vaken och det blev mitt i läggning... vi spelade dock in det,
och det kan bli att vi ser det snart. Har lite att göra vid datorn först.. såna här viktiga saker som blogga, kika runt lite på andras... facebook... och så ska ju räkningarna betalas, tyvärr, och högen är större än vanligt den här månaden ser det ut som!!

Vet att det finns en Haloumi ost i kylen... det är ju så grymt gott!
kanske ska fräsa på nå skivor och se mia & klara sen.. vilken måndag kväll! :)

1 kommentar:

  1. Du de var skitfina i matchning:) Det är inte alls långt till falköping ifrån oss..en kvart att åka elle nåt. Intagningen är i maj..så jag ska öva:) Hoppas allt är bra med er! Kram Me mej äre skitbra i alle fall..jag har just köpt partyklänning till fredag..ska nog ha party guld skorna jag köpte hos er:)hälsa så mycket

    SvaraRadera