onsdag 25 februari 2009

Lill lördag idag.. barnen sover.. jag har hällt upp ett glas vin från en öppnad flaska rött.. kan ju bli gammalt,
så varför inte ta ett :)
Ensam hemma ikväll, mannen i huset är ute med jobbet.
Jag väntar på att Greýs börjar klockan nio.
Nåt att vila ögonen på tjejer..
Skönt att bara blogga, surfa runt lite... känna lugnet när det är tyst i huset.
Barnen tar bara musten ur en ibland. Helst denna här 6-åringen med sin trots!!
Fasiken jag gör inget annat än tjatar... skittråkigt.
Men man biter ihop, och när de somnar vet man hur mycket man älskar dom igen :)

Kom på att jag fått en utmaning av Catarina, får göra den sen..

Till helgen ska jag till min vän M, som ska vara hundvakt i sin mammas hus. Lördag till söndag
kommer det bara vara hon och jag och 2 hundar... så vi hoppas på sol så vi kan gå långpromenader, åka lite skoter kanske.. ta oss en kaffedrink ute i solen.. snacka skit och bara vara ett helt dygn.
Det ska bli jättemysigt.




1 kommentar:

  1. Nu fick du mig att dregla på skärmen!! :-)

    SvaraRadera