tisdag 17 februari 2009

Mår fortfarande inge bra.. helt slut i kroppen, skallen värker om vartannat och halsen gör ont.
Jag var hemskt nära att stanna hemma idag, men tog mig ändå dit.. ibland är man dum, men det gick ju..
Frågan är om man blir nå friskare.
Nu har jag tagit en Ipren och en varm dusch.. läge för lite bloggande, sen tänker jag nog hoppa i sängen fastän klockan inte ens är nio.


Igår var vi på lite försenade födelsedagsfirande, barnens kusin som fyllde 3 i söndags, och dom hade inte vart hit och firat Filippa när hon fyllde 2. så vi slog 2 flugor i en smäll...


filippa med kusinen benjamin som har fyllt 3

lilla Zavanna som nyligen kommit till världen


Hittade en till skön bild på Filippa som jag måste lägga in..
så här kommer hon och går lite då och då nu, hon ser väl för festlig ut, haha
och den där gitarren spelar så högt.


Oliver ser man ofta så här


Känns skönt att läsa din kommentar Catarina :-)
Jag vet ju att jag inte är ensam om att lyckas ibland... :-D
Man bryter ihop och kommer igen bara, som kära Marre sa.



2 kommentarer:

  1. *skratt* är det festen i lördags som fortfarande sitter i eller har du åkt på influensa? Krya på dig! Kram Cajsa

    SvaraRadera
  2. I måndags hade jag mina tvivel jag med..
    men idag är jag hemma. helt förstörd.. vet inte om det är halsfluss eller nån influensa..
    kram

    SvaraRadera