fredag 20 februari 2009

Idag fick lilltjejen stanna hemma med mig.. A skulle åka tidigare till jobbet, och eftersom vi sov så gott i sängen blev vi kvar där.. Skönt att slippa dra iväg när det är 20 grader kallt..burr!

Nu sover hon lilla fröken... vi har tagit det lugnt här på förmiddagen, jag känner mig faktiskt lite bättre.
Men skallen är full av snor och halsen gör ont till och från.. går på Ipren...

Golven är såååå skitiga här hemma, knappt jag minns när jag skurade dom..
nu har jag tagit tag i att sopat undan (ville inte sätta igång dammsugaren när hon sover),
men den här sopen går inte av för hacker :) den inhandlades för dryga 2000 kr för många år sen.
Hade förmodligen inget vettigare att lägga pengarna på... Köpte den på ett städ-party (enjo) mycket bra grejer, men jag skulle inte köpa en sop och skur mopp för dom slantarna nu!
Man fick faktiskt med 3 olika "moppar" en för sopning och 2 för att skura golven.
Jaja... nog talat om min dyra mopp :-)
Jag ska nog ta och SKURA golven när tabletten börjar verka :)
jag är ganska mycket för handskura (när jag väl ta mig för), men det orkar jag nog inte idag...

Det är ju FREDAG IDAG.. kanske just därför jag känner mig lite piggare också... allt är ju liksom lite
roligare när denna dag kommer.

Undra vilka som läser den här bloggen?.. det är ju några få som kommenterar.. 700 besökare idag...
Vad ska ni göra i helgen?


1 kommentar:

  1. Hej tjejen!
    Jag har hittat din blogg från en länk på Cathas blogg, jättekul att följa! Sköt om er och krya på dig! Kram

    SvaraRadera