torsdag 19 februari 2009

Vaknade imorse och kände mig tyvärr inte ett dugg bättre, hellre sämre..
Gick upp och ringde vårdcentralen, tänkte det måste vara halsfluss igen, exakt samma
symptomer dom då.
Gick och la mig igen, och vaknade av min förskräckelse 10.30.. 11,15 hade jag fått tid.
Lite småsnurrig fick jag på mig nå kläder, åt en banan och skyndade snart iväg.
Kände mig mer eller mindre som en trafikfara, inte helt pigg i skallen. Enligt vår febertermometer
har jag ingen feber.. men det känns verkligen som så, jag orkar liksom inte sitta uppe, huvet är tungt och
gör ont.
Ingen halsfluss var det iaf.. det var väl både på gott och ont. Hade varit bra med pencillin då man snabbt
blir pigg.
Gjorde några inköp på Apoteket, och sen på Ica.
Har ingen matlust alls.. klockan är 15.15 och jag har ätit en banan och en 100grams chokladkaka...
När jag kom hem tog jag en skvallertidning och chokladkakan och slängde mig soffan,
lite nytt om kändisvärlden vet jag nu och marabou med nonstop chokladen smakade utsökt :)
sen blev det sängen igen... nu har jag intagit en Ipren och ska snart hämta barnen på dagis och skola.
Vad ska man göra för middag idag då??



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar