fredag 13 februari 2009

Fredag kväll... jag älskar som sagt fredagar!!
Då kommer man hem efter att ha hämtat barnen...
när jag börjar lagar maten häller jag alltid (ja för det mesta) upp ett glas vin medans.
Det hör liksom fredagen till... antingen får barnen nåt gott innan maten, eller så äter de före oss.
det är lite olika.
Ikväll är sonen på födelsedagsdisco, jag skjutsade dit han förut, nu skulle han få skjuss hem med en granne.

Imorrn ska vi på 30 års fest, min systers kille fyller.. det ska bli skoj.
va längesen man var på fest..
visste inte vad jag skulle ha på mig förrän nån timme sen..
jag köpte ganska nyligen en top- vit med en större svart glittrande hjärta.. det är ju för fasiken alla-hjärtans-dag imorrrn och det är klart jag ska ha den på mig, kom jag nyss på :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar