onsdag 18 februari 2009

Idag var jag hemma från jobbet... känns som det var flera år sen jag var hemma sjuk själv,
det är ju alltid barnen som är sjuk nu för tiden.
Men kom på att jag hade ju halsfluss vid jul-nyår..men då blev det en dag hemma från jobbet, resten var jag
sjuk på lediga dagar. (också typiskt)
Jag sov till 11 idag.. låg i sängen till 11.30.. klev upp och kokade kaffe, åt frukost(eller lunch) sen såg jag en film
som jag hade spelat in för ett tag sen. Den var bra, lite sorglig, passade på att böla lite.. jag gör inte det så ofta :)
Forfarande slut i kroppen, tänkte gå och lägga mig i sängen och kanske sova en stund till innan barnen skulle hämtas. Gick upp för att ta en Ipren,, då gick jag till duschen istället för tillbaka till sängen.
Blev lite piggare på tabletten och duschen, så efter ett tag åkte jag och hämtade barnen.
Hem och gjorde denna utsökta middag som ni fick se i tidigare inlägg :)

Nu sover barnen.. mannen är på nån mässa i stan..
jag ser fram emot, att om en halvtimme se Grey´s alldeles ensam i soffan och det är tyst i hela huset.
Hoppas han inte kommer hem förrän det är slut :-)

Det blir till att ringa vårdcenralen imorrn om jag mår lika piss...
fan om det är halsfluss igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar