söndag 8 februari 2009

På förmiddagen åkte jag och oliver och badade..
Det hade ju som många märkte här i Sundsvall, snöat nå otroligt över natten och fortsatte till eftermiddagen.. Ångrade mig nästan efter vi farit några km, för det var inget roligt underlag!
Men vi tog oss till badhuset.
och inte bara vi... det var hur mycket folk som helst i bassängen!
Mindre kul tycker man ju, men oliver brydde sig inte :)
vi köpte ett par simglasögon, och han dök upp och ner i en timme..
Sen blev det fika efteråt (det som jag såg mest fram emot) .. mysigt.

Väl hemma.. och inte direkt plogat upp till vårt hus, men vi lyckades komma in till parkeringen..
Mannen i huset gick ut och skottade och jag dammsög i stort sett hela huset...
Filippa hade haft feber igen och hade somnat i soffan när vi var borta, hon hostar och snorar...
imorrn är hon nog hemma från dagis. (ante har lovat va hemma isåfall..bra)

Nu säger min man att det snöar igen... fan, det räcker nu! kommer man till jobbet imorrn?
kanske snöat inne :)

Middag idag: kokt potatis, fläskkotletter, stekt lök och stekta morötter.. Jag blev så mätt och lade mig i soffan och såg One Tree Hill.

Nu ser jag fram emot att barnen somnar och att jag får skratta åt Mia och Klara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar