torsdag 12 februari 2009

400 besökare första veckan... jag är nöjd.
det är roligt det här :)

Idag ringde de från dagis, vid 15 tiden, då hade Filippa inte ätit nåt på hela dan...
började igår kväll att hon var lite kinkig, grinade rätt mycket. Natten var orolig också.
Tror hon har lite bajsproblem.. hon fick till det 2 gånger ikväll, men jag tror det gör ont, så
hon vill inte.. stackars liten. Vilka problem vi föräldrar har :) är det inte bajs, att de inte vill äta
till att de inte vill sova....osv.
Men som man säger Små barn- små problem, stora barn-stora problem...
Längtar inte till tonåren!
Vår son har världens 6-års trots nu.. måtte den gå över snart!!!
De säger att det är "lilla tonåren", utan hormoner..


Idag fick jag ett trevligt brev i postlådan, beställde en ring med min mans brors tjej. jättefin, enkel stilren..jag blev så nöjd.
se själv.
Det är barnens personnummer runt..

Gjord av Angelica Hvass


Kom i den här fina förpackning.






Nä, ska man lägga sig och läsa Mama snart, den kom också i posten idag...
börjar bli lite trött på ögat.
Fredag imorrn... Älskar fredagar!!

Gonatt

1 kommentar:

  1. ååå fin ring :) vad kostar den då om man vill ha en ..

    SvaraRadera