torsdag 5 februari 2009

Igår tog vi varsitt glas av detta vin.. jättegott.


Imorgon ska jag ju ha middag här hemma, har lagt in kyckling i marinad redan ikväll...
tog fram kycklingfilé påsen.. till min förskräckelse såg det ut som nå äckliga köttslamser som låg där.
vet inte om jag köpt kycklinglårfilé förut. det var inga fina fileér iaf.
Hoppas det blir bra ändå!
kan bli att köpa nån backup imorrn..
typiskt när man ska göra mat åt andra!

Måste på bolaget imorgon och köpa nåt vin... blir vitt tror jag...


3 kommentarer:

  1. Nämen...inte visste jag att du hade en blogg! Ska genast lägga till i min blogglista. Lillfia är så söt! Hon blir mer o mer lik sin bror tror jag. Hoppas ni har det bra och att helgen blir mysig med många glas vin och god mat! Hoppas att vi ses snart! Föresten, visst fattade du att det var party den 8:e MARS. Jag är tidigt ute! Kram Cajsa.

    SvaraRadera
  2. Hej hopp vännen! Jaså, det blev ett glas rött igår, smaskigt. Ska försöka få i mig ett par ikväll jag med:-) Ska väl se om jag kommer ihåg att kika in på din fina blogg. Ha det superskoj med bybrudarna ikväll. KRAM Marre

    SvaraRadera
  3. Hej! Du har fått en utmaning av mig. Lycka till! Kram Cajsa.

    SvaraRadera