måndag 30 mars 2009

Trist med måndagar!!
Sommartid nu iaf och vi går mot ljusare tider... till och med solen sken ikväll när klockan var nämare
halv sju. Då kom Filippa bärandes på sina galonisar, och skulle ha hjälp att ta på.. Då tog vi och gick ut en sväng, och jag var inte sen att ta med kameran.

Mmm, gott me snö...

Hon blev så här glad när pappa kom :)

Storebrorsan var ute och lekte med sina kompisar hos grannpojkarna... han vill aldrig va med på bild numer.
Då blir det mest grimaser... kom och tänka på nå kort jag knäppte för nå dagar sen.
Jag blir nästan rädd för min egen son när man ser den här bilden nedan... :)


Här är det mammas fina kille :)

Det är ju bara för skoj att fota! Därför får ni även se en hel del här..
Snart borde min beställning av bilder jag gjort i förra veckan dimpa ner i brevlådan.. kul.
ska införskaffa en del ramar, så de får pryda väggarna också.

Tjingeling och gonatt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar