tisdag 3 mars 2009

1111 besökare.. det är lite skoj att hålla kolla på hur många som kikar in här :-)
hörde precis att svägerskan hittat hit också..

Igår var A och jag till Gävle och handlade bil, jobbigt med en massa farande..
Barnen lämnades på fritids och dagis.. hade ju önskat att man skulle vart ledig och gjort nåt
med barnen nu när det är sportlov. Men så blev det inte.. vi har svårt att klara oss med bara en
bil när vi bor som vi bor, så allt blev lite panik när mannen i huset hittade en passande bil inte
så långt bort. Har haft lite dåligt samvete att jag inte tagit nå ledigt nu med Oliver, men
ringde syster idag och hörde om Oliver kanske kunde vara med henne. Och eftersom jag vet
att hon är ensam med sonen några dagar kanske hon blir glad med lite kvälls sällskap, och det
blev hon. Så imorgon får han följa med mig eller A på jobbet halva dagen, sen skulle moster hämta.
Mamma fyller år på fredag och de skulle åka dit och fira henne imorrn eftermiddag, då får O följa med.
Vi resten av familjen kan inte åka.. så han får representera hela familjen :)
På torsdag ska mamma och hennes karl åka utomlands.. gud så avis man blir!

Kan ju inte låta bli att längta till sista september då vi ska åka till Turkiet... känns ju inte alls långt borta!!!


Här är hotellet... all-inclusive... vi ska åka med några kära vänner.. och så ska min pappa med.
Härligt det ska bli!
Synd att det är så länge dit, som sagt, men den som väntar på nåt gott... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar