lördag 28 mars 2009

Namnsmycken


Jag har en till kompis som gör smycken.. hon gör namnsmycken, jättefina!
Här nere ser ni två exempel av många. Jag har köpt ett, med en 1:a och en 2:a där första barnet står på ettan och andra barnet på tvåan. MEN jag hittar det inte.. jag är så ledsen. Vette fan vart det kan vara.
Jag och syrran gav vår mamma ett när hon fyllde år också, formad som en blomma med barnbarnens namn.
Vet att hon är på gång med en hemsida,
men som ej är klar än. Skulle ni vilja ha något av följande nedan kan ni maila henne på erica.lindgren@live.se. Jag tror att de kostar runt 400kr..


3 kommentarer:

  1. Hej Ville!
    fina namnsmycken!! Jag har funderat på att skaffa sådana med Hugos och lillasysters namn (vad det nu blir...) Har hon fler modeller än de du visar?

    Ha en härlig lördagkväll!! Själv är jag hemma själv, Pejje är på herrmiddag (men han kör utifall att det skulle bli livat i maggen!)

    Kram på dig!
    //Ida

    SvaraRadera
  2. Fina! Säljer hon bara kulkedjor oxå? Vill gärna ha en på 90-100 cm. Kan du kolla pris?

    SvaraRadera
  3. Jag är också jättesugen på namnsmycken. Har sett sådana på nätet förut. Du kan väl lägga ut på bloggen när hemsidan blir klar?
    kram, Carina

    SvaraRadera