torsdag 5 mars 2009

Ja då är det hockey på tv.. man drar sig till datorn då efter ha lagt den lilla.
Det var stort drama här förut när hockeyn började och parabolen fungerade inte... då höll man sig på
sin kant. Inga glada miner för mannen i huset! Som tur var fixade han det efter ett tag, och nu sitter både
han och sonen och ser, och taket lyfte sig nästan förut när Timrå gjorde mål :)

Vilken härligt lunch jag var på idag.. skönt att komma ifrån jobbet lite ibland så där mitt på dan. Man får lite nya krafter när man kommer tillbaka. Åt en supergod sallad på ett ställe jag inte kommer på vad det heter nu..
räksallad (handskalade- stort plus), quinoa, feta.. mmm vad gott det var! Dit kommer jag definitivt gå fler ggr.

Fick mitt hår klippt idag också... jag tar mig liksom inte tid att gå till frissan, jag är så dålig på det. Blir lätt att jag tar till saxen själv och tar lite toppar där jag ser själv att det illa ut :)
Slängde ut frågan till min kollega som sitter bredvid mig om inte hon kunde klippa.. mest på skoj,
men hon sa att hon hade frisör sax hemma, brukade toppa barnen.
Ja men solklart tänkte jag, ta med saxen får du klippa mig imorrn. Så på lunchen fixade hon det på 10-15 minuter... Suveränt. Kan man vänta några månader till innan man besöker frissan eller om hon får ta med saxen nästa gång också :-)

Var till syrran förut och hämtade hem sonen, då fick vi middag, och brorsan och hans tjej kom också.. trevligt.
Det var så längesen jag träffade axel.. han är så skön den lilla killen :-)

Kom precis på att jag skulle rota i syrrans garderob när jag var där för att kanske hitta nåt att ha på mig imorrn.. hur kunde jag glömma det!!
Då får jag gå och rota fram nåt gammalt här hemma då...
Ska ut med ett gäng gamla arbetskompisar från förra jobbet, där jag slutade för ganska precis 5 år sen..
ska bli jätteskoj! Vi var ett himla härligt gäng där, och så mycket roligt vi var med om. Ska bli roligt att höra vad de gör nu för tiden..

2 kommentarer:

  1. Åh, vilka fina ungar ni har!!!
    Längat tills jag får träffa dom..och er!!
    Puss J

    SvaraRadera
  2. BIM Body In Motion. Äter där ganska ofta. Supergott & frächt! Ha så kul på partyt! Kram Cajsa. Ps. Kommer du på söndag?

    SvaraRadera