torsdag 26 mars 2009

Ingen bloggning på några dar...
Men nu är man här igen :)
Såg lite på 'Vem vet mest'.. det var en musikfråga, vilket band det var som sjöng?..
kunde man ju direkt- The Pinks! :) Åh vad jag gillade det pojkbandet när man var liten, ja hur gammal
kan man ha varit 9-10..kom inte riktigt ihåg. Men jag var kär i han som sjöng(haha), Robert kom jag håg han hette.Eller minns jag fel? Tog direkt och laddade hem The Pinks Greatest Hits :) Nostalgi!
Linda, Linda.. Superman.. Pink Pink & Rock'nRoll... haha

Jag var ju hämtade tofflorna jag vann (jätteskoj med en tävling Cajsa) .. hittade ett par jättefina svarta med
en rosa blomma på. Tyvärr var de väldigt precis i storleken för Filippa, så jag måste nog byta till en större storlek. Jättefin butik som jag aldrig hade varit till förut, med jätte roliga kläder till de små. När jag var dit hittae jag mycket jag ville ha, men det blev 3 vårmössor i påsen när jag gick därifrån, till barnen och systersonen. Den sistnämnde ringde så sött och tackade moster för mössan :-)

Imorgon är det äntligen fredag!! tycker veckan varit lång! 3 fredagar i rad har jag varit borta.. så nu längtar jag extra mycket till en mysfredag hemma.. verkar kanske som jag får lite vindrickar besök från en kompis, alltid trevligt. Våra söner är kompisar och skulle vara hos oss å leka imorrnkväll... Vad passar bättre än att dricka vin ihop :)

TREVLIG HELG!



2 kommentarer:

  1. Det låter mysigt tycker jag! Själv ska jag på 40-klubben!

    SvaraRadera
  2. Åh! The Pinks! Ja gud vad man var kär i dom, allihop tror jag :-)
    Har en kompis som har hånglat med en av killarna i bandet, coolt va? ;-) hahaha

    SvaraRadera