söndag 1 mars 2009

Vilken skön dag och kväll vi hade igår jag och M..
jag åkte dit till klockan två, då gick vi en promenad med hundarna.
Jättefina snälla hundar. Knäppte några fina kort på dom idag innan jag åkte hem.



Det var ju superhärligt väder, precis som vi hade beställt :)
Efter promenaden skottade M fram en plats där vi satt ett par timmar och drack kaffedrinkar och njöt av solen.

När vi blev lite smått frusen gick vi in och bara softade lite.. innan det var dags för middag.. fläskfile och pommes, sallad med soltorkade tomater och feta. Mmm, allt var supergott. Och lite vitt vin bjöds det på också..


Sen blev det melodifestivalen, ost & kex och vin... skitlåtar denna omgång...
men vi hade en mycket trevlig kväll. Lugnt och skönt!
Några kvällsprommenader tog vi med hundarna... varav den sista vid ett tiden på natten och ena hunden tog och sprang iväg.. tack o lov kom han tillbaka ganska snabbt.
Somnade ovaggat vid halv två tiden.. vaknade sen vid halv nio, då hade M redan gått morgonpromenaden med
hundarna.. tack för den :)

Var hemma vid halv tolv.. har inte gjort nå speciellt alls idag.. var ut en liten sväng, åkte lite snowracer med filippa. Oliver och Ante tog en sväng på skidorna ner på isen här. Själv äger jag inte ett par skidor.. nåt man skulle införskaffa sig kanske..

Nu blir det soffan.. Mia & Klara, sen en film.

1 kommentar:

  1. Låter mysigt det där! Här härjar magsjukan, men vi är på bättringsvägen nu. Har faktiskt fått i mig lite kalvsylta och kokt potatis. Ha en bra vecka! Kram Cajsa.

    SvaraRadera