torsdag 12 mars 2009

Nu har jag fått sett gårdagens Grey´s :-)
Också har jag packat för morgondagens happenings... vi ska med jobbet(vårt team) på Smedjan..
först skotersafari, sen bad i tunnan och sen blir det middag på Smedjan. Ska bli hemskt trevligt.
Gjorde ett besök på bolaget idag inför helgen. När jag gick förbi hyllan med Jäger.. slant det ner
ett 9-pack småflaskor Jäger..mums. Några har jag packat ner.. kommer sitta fint efter skoter turen :)
På lördag kommer Marre och Pilla med sina respektive på middag.. och det ska också bli mycket trevligt.
Nu var det ett tag sen vi sågs allihopa. Nu visar det sig tyvärr att det har varit magsjuka hos en av familjerna,
hoppas de är pigga och fräscha tills dess..
Tonar håret.. dags att skölja...

1 kommentar:

  1. Ha så mysigt i helgen! Tipsa tjejerna om tävlingen på min blogg:-) de har ju små båda två. Hälsa förresten! Kram Cajsa.

    SvaraRadera