lördag 21 mars 2009


Lördag... en skön lördag.. just för tillfället står maken och förbereder middagen och Filippa och jag tog lite bubbel :) Hon kolsyrat vatten och jag den lite starkare sorten, mums.
Sonen har kompisar här och de spelar tv-spel.
Ser fram emot en skön lördag kväll hemma.
Jag var borta både torsdagkväll och fredag..
Torsdagkvällen firade vi en kompis som fyller 40, vi var 8 tjejer från jobbet som tog med henne ut och käkade och drack lite vin. God mat och mysigt var det.
Igårkväll hade vi tjejfest, med vårt härliga tjejgäng. Jättebra ordnat i en väldigt mysig lokal. Vi turas om att ordna fester med jämna mellanrum, och det är så skoj!
Det serverades mycket god mat och så fick alla bli sminkad av en tjej som kom enbart för det.
Nu var det ju synd att det blev en sån fest när ingen gick ut och majoriteten körde, när vi blev så fina :-)
Jag var en av dom som körde..och ni som känner mig.. vet att det inte tillhör vanligheten ;)
Det var ett bra val då jag ändå kände mig trött när jag vaknade imorse... och så var det ju Familjedagen på
bygdegården idag. Blev en mycket lyckad dag.. det var många besökare och vi gräddade våfflor som bara den.
När jag kom hem blev det dammsugning och så bytte jag gardiner i vardagsrummet...
Känns alltid bra när man gjort lite nytta :)

Trevlig Helg på er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar