söndag 15 mars 2009

Ja det var den helgen det...
Fredagens skotersafari, bad i tunna och middag på Smedjan var mycket lyckad. Skoterturen hade kunnat vara
bättre.. sitta bak på en skoter där terrängen inte var den bästa, var ju sådär.. sista biten kändes mest som en helvetestur. Jag hade så ont i armarna efter att överhuvudtaget hålla mig kvar på skotern! Nu så här andra dan har jag ont i armarna, benen och ryggen.. visar ju vad hemskt ovältränad man är!
Det var väldigt skönt att hoppa i badtunnan och öppna en kall öl sen iaf..
Middag vid sju tiden, en god 3 rätters... en av grabbarna lånade en gitarr på stället och vi försökte febrilt att
komma på några låtar och sjunga. Tror faktiskt inte att vi kunde en hel låt :-) men det var mysigt... kan ju tillägga att vi var ensam på stället, och det var väl lika bra det :)

Lördagen var vi ute i finvädret Filippa och jag, byggde en snölykta bland annat..

Den andra delen av familjen var på innebandy..
Sen var det dags att förbereda för middagsbjudningen. Vad skoj vi hade! Längesen jag skrattade så mycket.
Bjuder på en fin bild på mig och Marre :-)

Det blev lite sent och lite mycket vin.. även groggen flödade på fint.. :)
så idag har man varit seg. Vi har inte gjort nåt hemskt ansträngade.. var ut och fotade lite en sväng..


Nu ser jag fram emot ryggläge i soffan, och så ska jag steka mig nå feta bitar Haloumiost lite senare.
Än har inte barnen somnat... men ska ta tag i det nu!


3 kommentarer:

  1. Tjohoooo! Ser ut som ni hade en trevlig kväll! Man får stå ut med lite pannknackning dagen efter!

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Satt o tittade på kort sen systers möhippa för ett tag sen, det var oxå skoj! :-) Finfina bilder på dej i Gurras morgonrock... Skickade en bild t Marre på mailen från möhippan, hon var ju oxå så söt i Idas badrock..

    SvaraRadera
  3. oo fina bilder på filippa! jag tror du måste ta din kamera o knäppa lite på axel åt mej!

    SvaraRadera