onsdag 1 april 2009

Fika me vänner...

och bara prata... det är så härligt :)
Ikväll träffades vi 4 kompisar som känt varann sen sjunde klass. Det är hemskt kul att vi fortfarande träffas, både familjerna tillsammans och som ikväll, bara en fika vi tjejer... inga barn, inga karlar, bara kaffe och en massa surr!
Tillsammans har vi som sagt känt varann sen sjunde klass, men en av tjejerna har jag gått i samma klass sen lekis- ända till sista året i gymnasiet. Den andra sen andra klass fram till sista året på gymnasiet.
Vi pratade nyss om det här några på jobbet, om det var många som hade barndomsvänner kvar. Och det var inte så många av dom som hade det...
Jag är iaf väldigt glad att jag har de här tjejerna!

2 kommentarer:

  1. Jag är också glad att jag har er tjejer, Love You all!

    SvaraRadera
  2. Marre skrev det ovan:-)

    SvaraRadera