tisdag 7 april 2009

Ikväll var vi till pappa på påskmiddag.. det var en massa godsaker, lite buffé.
Syster me familj var där också. Påskägg/presenter delades ut som om det vore julafton nästan..
ja se nedan :) påskägg till barnen från deras mormor, gammel-mormor, morfar och så moster Nina me familj som alltid ger en massa saker!


jag tänkte köpa någon liten leksak till dom, jag har redan köpt en liten grej var..
Oliver passade på att tappa sin första framtand ikväll också..

Han blev lite stolt.. Fick en 50-lapp av morfar också, då blev han ju ännu gladare.. själv ska jag nu ta och lägga tanden i ett glas och lägga i den berömda guld tian :)

Snart påsk och lite extra ledigt, gud så skönt.. jag jobbar imorgon bara, sen har man 5 dar ledigt.
Ett besök till svärmor och den sidan av släkten väntar, det ska bli så härligt. Jag älskar denna tradition!
Hela dagarna nere på isen.. god mat och dryck hela dagarna.. trevliga människor, "mumma" uppe på byn.. vin på kvällen i goda vänners sällskap :-) Ja visst låter det mysigt??
Hoppas på att solen tittar fram mycket i år. Skulle behöva lite färg i fejset!!

GLAD PÅSK på er!!


4 kommentarer:

  1. Glad påsk till er från kärringen på Mårtensbacken! Ps. Pengarna ligger där vi bestämde.....

    SvaraRadera
  2. Tack för halsbandet!

    SvaraRadera
  3. Glad påsk på dig och din familj!
    Kram.

    SvaraRadera