lördag 6 mars 2010

tjejfest..


... hos Cajsa. Tack för att ni fixade så god mat C & C !!
Fiskgryta med aioli och bröd, efterrätt- manges kladdkaka och grädde. Yammi!
vi var 9 tjejer.. och OJ så det surrades :) det var längesen vi träffades nu och det märktes..
kvällen gick fort hemma hos cajsa, men det är ju så när man har skoj! kvällen fortsatte på krogen.. det hade man
kanske kunnat va utan, men träffade ändå några jag inte sett på länge och det var ju skoj..
tappade jackbrickan under kvällen och fick inte ut min jacka vid hemgång. Skitkul när det var svinkallt på natten!
Försökte och försökte men icke, jag vet ju att de inte lämnar ut jackan utan bricka, men det var ju sååå kallt så jag försökte om och om, haha. Jaja.. Inte så ovanligt för att vara mig! detta händer mig lite då och då.. slarvig är mitt förnamn! :)
Marre och jag tog taxi hem till henne. Tyckte vi smög och var så tysta när vi kom hem.. vi fnissade som värsta fjortisarna och mattias vaknade och tyckte vi var väldigt omogna. då skrattade vi ännu mer! ja herregud.. Kul kväll!!!








Inger 'spotify' Eklund :)


2 kommentarer:

  1. Fina kort! Förutom på mig...hahahahahahaaaaaa, jag ser ju helt handikappad ut. Eller är jag bara full? Kram!

    SvaraRadera
  2. Fina bilder Ville vi ser ju glada ut och det var vi ju:-) Kram vännen!

    SvaraRadera