tisdag 30 mars 2010

Nu har sen jag kom hem strax efter 5, hunnit tvätta 2 maskiner, bakat, färgat håret och allt annat som ska göras .. som mat och undanplockning och hålla koll på barnen :) Till och med hunnit till grannen med en påskblomma, för de ska mata och släppa ut katten när vi är borta i påsk.
Pust!, nu sätter jag ner arslet en stund..
Gjorde en mycket god middag som går så snabbt att göra, tänkte dela med mig av receptet som jag fått av min syster från början tror jag. Det är inte så mycket ingredienser, men jag tycker det är såååå gott :)

2 burk tonfisk i vatten
1-2 dl creme fraiche
3-4 msk chilisås
1 röd lök
salt och peppar

är gott till både pasta och ris

Och det är lika gott varmt som kallt tycker jag.

Nu hinner jag till Cougar Town också..
rolig serie !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar