tisdag 9 mars 2010

Blev inte riktigt som vi tänkt oss.. jag har i och för i sig inte mått bra på hela helgen i förkylningen. måndag vaknade filippa snorig och glansig på ögat och hade hostat lite under natten.
oliver for till syrran som planerat medans jag och filippa låg mest hela dan..

Tack syrran för att barnen får vara hos dig när de vill, du hade ju tänkt ha båda !

Hemma idag också.. jag har känt mig lite piggare faktiskt. Läst och läst min bok som jag påbörjade i söndags.. så mycket jag bara kan, innan jag blir avbruten att nån av barnen vill nåt :)
Filippa är varm till och från och snoren rinner konstant!
Laddar för att ev jobba imorgon, barnen ska vara med mamma. Om hon nu vill ha dom när de är förkylda och ev feber.
Ja det återstår och se..
Laddar ännu mer för många timmars bilresa ner till Lars, Angelica och Lovis på torsdag ! Vill inte ligga däckad där.. då vill vi umgås och det skoj :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar