tisdag 23 mars 2010

Skickade iväg lilltjejen på dagis imorse..
hon var så fin i sin Fem myror.. klänning. Och för en gångs skull fick jag
göra hästsvans. Förmodar att den kanske fick sitta kvar några minuter på dagis :)

Och så fick jag stanna hemma med sonen som är sjuk,
nu är det hans tur att äta glass och sitta i soffan med täcke och se film.
De ringde från fritids igår och sa att han hade så ont som i bihålorna.. Ante åkte och hämtade han.
Hemma somnade han på golvet.. orkade inte gå till sängen sa han :) Så idag blev jag hemma med honom. Tur var kanske det för jag vaknade och hade väldigt ont i mina egna bihålor. Tog och blandade mig häxblandningen honung och gurkmeja, sköljde ner med ljummet vatten. Som ska vara bra har jag hört. Smakade inte gott, men helt klart värt att testa. En Ipren var jag tvungen att ta lite senare och det tog bort värsta värken. Får väl gå på det imorgon när jag ska jobba och Ante vara hemma med Olle.
Vilken jäkla månad. Började 1 mars med magsjuka själv... veckan efter blir båda jag och Filippa tokförkyld, vab en vecka.. jobbar en vecka.. ja sen blir sonen dålig och jag själv inte pigg ÄN !
Nu kommer vi nog vara frisk resten av året ! :-)

Sonen ser andra filmen för idag... jag ska ta och baka innan vi tar en sväng på apoteket och sen hämta lilla fröken på dagis.



1 kommentar:

  1. hoppas han kryar på sig! åsså gullfilippa då !

    SvaraRadera