fredag 26 mars 2010

Det blir inte alltid som man tänkt det...

Jag som tänkte jobba idag.. vaknade inatt med huvudvärk.. när klockan ringde klev jag trots sprängande huvudvärk upp och duschade och tänkte att det går väl över det värsta.
Men efter dusch, klätt på mig och suttit i soffan en stund, var det likadant.. så fort vårdcentralen öppnade ringde jag och bad om en tid till läkaren. Oliver känner sig piggare och ville ändå fara till sin morfar- de hade nämligen planerat åka till stan. Så med sin plånbok i högsta högg skulle han åka till morfar fast jag var hemma :)

Och som ni ser ovan så ordinerades jag pencillin och nässpray med kortison.. Nu ska jag väl bli frisk???!!!

Inga bröllopsbestyr ikväll blev det heller :(
eventuellt kommer de imorgon istället.. av erfarenhet så har jag blivit fort pigg av det förut.
Klart klänningen måste beställas.. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar