måndag 15 mars 2010

Lite fler bilder från helgen

Söta Lovis med sin pappa Lars.
Synd jag inte kunde snusa och bära runt på lilla tjejen
eftersom jag var sååå förkyld. Nästa gång vi ses blir nog till sommaren,
då får vi busas och snusas !

Coola kusinerna som provar solglasögon på stan :-)

Angelica och jag på den härliga restaurangen, med supergod mat och efterrätt.

Lördagsgodis inhandlades på den stooora godisaffären ! med över 600 sorter
tror jag det var.
Nöjda barn visar upp sina godispåsar, mest nöjd
tror jag angelica var som handlade lika mycket som barnen tillsammans :)

Vi var och hälsade på Angelicas mamma,
där oliver fick prova Rockband.. det tyckte han var skoj !
Angelica, hennes bror och Oliver rockade :)
De hade ett mycket häftigt "biorum" där de höll till..
skulle man haft !


1 kommentar:

  1. coolt kort med brillorna!! söt lovis :)

    SvaraRadera