torsdag 4 mars 2010

Kom hem lite tidigare än vanligt idag.. tänkte att jag och barnen skulle fika ute. Öppnade altandörren och ja.. hmm ska vi fika på soptippen?? Ja okej, vi fikade först :) men sen tog jag och städade upp lite..
Så jäkla lätt å bara slänga ut skiten så man slipper se det inne, sen blir det liksom kvar där ute... nu börjar det bli ljusare och man vill kanske "hänga" lite på altan.. så det enda rätta var att plocka undan allt tok. Blev endel kvar, men det kunde jag inte göra så mycket åt.


man börjar med fika så man får lite energi :)

lite bättre va?

Jag gillar inte gamla grejer så mycket.. men de här sakerna som klockan
och termometern till vänster kommer från mormors gamla
sommarställe som nu tyvärr ska säljas :(
där har jag varit mest varje sommar sen jag föddes, och de
här sakerna fanns i lekstugan som syrran och jag brukade leka i.
Den vita soffan som syns i bakgrunden är ommålad och kommer
också därifrån. Nu finns alla sakerna på vår altan iaf.. och så får man bara
minnas tillbaka till alla härliga minnen vi haft där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar