måndag 3 augusti 2009


Sonen och mannen har grabbkväll.. de var och såg när Timrå hade första träningen. Sen skulle de på bio och se Transformers. Oliver längtade verkligen! Ska bli spännande och höra om han lyckades hålla sig vaken under filmen, som visar sig vara 2½ timme och började 20,45.. Tur vi har semster!
Filippa och jag hade lite mystjejkväll vi också.. skulle väl inte va sämre :) Så det blev att ta fram lite snacks...
hon hällde ut en hel del på bordet de första hon gjorde, sen mumsade hon.. samtidigt som hon dansade lite till Lotta på Liseberg :-)
Nu sussar hon sött... och jag ser på Beck och läser en bok samtidigt- haha. jag har sett filmen förut, men glömt vem mördaren var, så jag halvtittar. Och att det börjar med nyheter och väder efter en halvtimme är ju skandal, men då satte jag mig här en sväng.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar