torsdag 6 augusti 2009


Hemkommen efter ett par dagar i Marres stuga... det har varit mysigt!
Jag skulle egentligen bara stanna en natt var det tänkt.. men det blev en till, vi har ju ändå semester och inget som vi måste hem till så. Mannen i huset tyckte det var lugnt å skönt när vi var borta.. hmm bra eller dåligt? : )
Jag skulle nog tycka lika.. men bara en dag eller två.. GUD så tomt det skulle vara sen!

Vi tog lite promenader och letade bär.. badade i sjön.. bara tog det lugnt.. ätit och druckit gott. Och som vanligt fått oss många skratt :-) OCH letat en blå stor napp till en docka som spårlöst försvann.. mycket konstigt.. och det var äldsta flickans favorit docka.. pust vad vi letade- utan resultat. Vet vad jag ska kika efter på stan imorrn..
Oliver han blir ju lite rastlös han och vill göra något hela tiden. Alla andra barnen är ju några år yngre än han, så det förstår man ju... samtidigt blir man irriterad att han inte kan hitta på nåt bara. Och så gnälls det, det är ju det värsta. Men det gick ändå bra, det måste jag säga. Några duster får man räkna med.. och jag som är expert med att hota. Hotade ett antal gånger om att det inte blir någon resa med båten.. (inge bra- jag vet)
För på söndagmorgon bär det av med buss ner till Sthlm- ska bli jätteskojsigt!
Ska till våra resekompisar imorgon och planera lite :)



Härlig bild på min guddotter!

Avslutar med denna fula bild :)
Skål !


Härligt med semester!! och än är det inte slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar