torsdag 27 augusti 2009

Någon som köper tidningen Amelia?
Jag tog en prenumeration för ett tag sedan när man fick något bra erbjudande.
Gjorde samma sak med tidningen Mama :)
Nu har jag haft båda tidningarna ett tag, båda är bra och det är trevligt när de dimper ner i brevlådan.
Men nu har jag kommit på att jag inte tar mig tid att läsa dom riktigt, så jag tänkte iaf avsluta en av dom.
Mama har bra repotage tycker jag... MEN avgörande blev den roliga serien "Kuddsnack med Gert & Moa" som finns
i Amelia. Den är bara hur rolig som helst.. i sommar satt jag och asgarvade för mig själv ute i solstolen :-)
Om jag orkar ska jag skriva ner nån del av deras konversation som utspelar sig i sängen på kvällen... nån dag :)
Tycker även att Malin Wollin som skriver krönikor där är skön..



1 kommentar:

  1. Rätt val av tidning där! Har prenumererat i flera år, och det finns mycket att läsa i den!
    Kram!

    SvaraRadera