tisdag 18 augusti 2009

Kors i taket!


Tänk att jag tog mig ut på en rask promenad/småsprang idag.. min andre hälft trodde nog inte riktigt jag skulle dra på mig de där träningsbrallorna och de väldigt gamla gympaskorna och dra iväg. Men i 30 minuter höll jag igång... en aning jobbigt må jag säga! och det säger ju vilken otroligt dålig kondis jag har. När jag nu lagt på mig på semestern och det känns på byxorna, var jag bara tvungen att försöka komma igång känner jag. Nu får vi se hur det hela fortskrider.. :)
Filippa hade gått och letat mig när jag var borta, hon hade inte trott på att jag var ute och sprang, haha
Och när jag väl kom hem och skulle strecha lite, då hoppade hon på mig och klängde och skrattade.. precis som hon aldrig sett nå dylikt! Kul man kan roa nån :-D
Nya skor måste jag inhandla om jag ska fortsätta med det här!
Jag skäms å säga detta, men det vetta fan om inte jag tränat på 8 år...


3 kommentarer:

  1. jasså promenaderna fortsätter..bra, man kanske skulle börja själv.. ser att du fått ny logga ;)

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Keep it up!

    SvaraRadera
  3. Angelica hvassaugusti 20, 2009

    Åh vad kul med sminkparty och vad duktig du är med tränandet:) Jag hade missat en kommentar på min smyckesblogg..där någon anna som känner dig skrev att hon var intresserad av fjärilsörhängena..vet du vem det är? Så kan jag kontakta henne och säga att jag kan göra dem om hon vill..hon skrev nämligen till mig i juli men jag hade missat det:) kraam Angelica

    SvaraRadera