måndag 27 juli 2009


Lördagmorgon ringde grannen å undrade om jag skulle komma över på lite tjejfest på eftermiddag..
Trevligt! Jag tog med mig en flarra å gick över vid halv sex tiden. Vi var 4 tjejer.. och jag jag måste säga vi hade
hemskt skojigt! Det blev både rödvin... likör 43 och skumpa :-) och för att inte tala om den goda maten värdinnan bjöd på. Tack Bitte!



Den här fina träskylten hade en av tjejerna gjort, som hängde på likören.. som värdinnan fick.
Jättefin tycker jag.
Och så la hon ribban bra för kvällen - och den här ska drickas upp ikväll! :-)

Och tiden går ju fort när man har trevligt.. sent lallade jag hemöver.. tur det är krypavstånd :)
OCH för att inte tala om hur trött jag var igår söndag!!!!!!!!!!
Ja det kostar å ligga på topp.... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar