torsdag 30 juli 2009


Gjorde precis en lättlagat middag som går hyfsat snabbt.. det som tar tid är att koka riset. Eller om man väljer att ha pasta, det är gott det också. Röran går på nån minut..

Tonfiskröra: tonfisk, creme fraiche (idag tog jag turkisk yoghurt funkade utmärkt), chilisås, rödlök, lite salt och peppar.
Rör ihop alltihopa och värm upp bara.

Och så gjorde jag en vitkålssallad till... MUMS.
Tror jag har fått receptet av min syster faktiskt, hon brukar göra det här lite då och då..

På tal om henne så for ju Oliver dit igår, idag ville han inte hem och skulle stanna tills imorrn :)
Dom har visst blivit 3 barnsföräldrar dom, hihi.. hoppas det går bra. Dom säger ju det iaf.

Nu ska jag ringa Jennie och så blir det nog boka en tripp med våra stora barn till Åland..
skojigt att göra nånting när inte den andra hälften har semester. Det kan bli supermysigt det!
Oliver har aldrig åkt färja, så då blir han nog glad.. kanske han vill komma hem om jag ringer och berättar :-D
Buss-färja till Åland, buffe inkl dryck , frukost 1630:- för oss alla fyra.. bra pris tycker jag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar