måndag 20 juli 2009


Jobbat första dagen idag efter 3 veckors semester! och det kändes ju på... inte på 3 veckor har jag klivit upp före 8-9 iaf. Imorse ringde klockan 06.25!! snoozade till strax efter sju... sen var det bara att pallra sig till duschen för att vakna till.
Nu längtar jag tills barnen somnat... mannen i huset drog ut å fiskade- hur man nu kan komma på det i det här ruskiga vädret.
Ska slänga mig i soffan och fortsätta läsa min bok som jag påbörjat- Jonas Moströms "Hjärtats mörker", utspelar sig här i Sundsvall, det är lite extra skoj när man vet alla platser de pratar om.
Har inte läst en bok på flera år tror jag... nu kommer jag nog läsa de andra han skrivit också.
Det var svärmor som slängde åt mig den i sista sekunden när vi var på väg därifrån i fredags. - Har du läst den här? nähe, ta med den då :) Det blev sträckläsning hela vägen hem...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar