onsdag 29 juli 2009


Imåndags ringde mamma på förmiddagen och sa hon ville hämta barnen på dagis/fritids... Mysigt för dom och skönt för mig att slippa stressa hem efter jobbet.
I vår familj är det alltid min man som lämnar och jag som hämtar.. så det är skönt de gånger man inte behöver hämta.
Då vill jag passa på att göra nåt, och det här gången blev det storhandling på Willys.
Skönt att ha det gjort... och mycket blev det! Full vagn.. fick gå 2 ggr till bilen med varor :)
När jag kom hem hade mamma dammsugit nedervåningen, plockat med disken.... underbart!!

Mys me mormor

Idag har de också varit med mormor, hemma hos dom. Oliver som är 7 år tycker det är skönt å slippa fritids nu när det inte är så många kompisar där.
Plus att han fick följa med sin moster hem och ska sova där inatt. Förra veckan sov han där 2 nätter. Det är kul för han.. det tycker han är mysigt.

Längtar till semester... 2 dagar kvar ! :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar