tisdag 7 juli 2009

Gröna fingrar


Jag har som jag tidigare sagt, inte direkt gröna fingrar... och rabatter är inget för mig...
Syster var här i fredags och sa.. -åh jag skulle vilja rensa i rabatten.. haha
förmodar hon tyckte den såg lite vanvårdad ut. Nu hade hon nog inte tid med det eftersom
den igår fortfarande såg lika igenväxt ut.
Men se nedan syrran, jag tog och rensade lite och lade lite sten. Lite bättre blev det iaf :)
Jag har denna rabatt kvar på ena sidan huset. Var ju inne på att ta bort båda, men...
Den andra jag hade bad jag min man ta bort förut i sommar. Skönt.. hade tänkt lägga nå vitt fint grus där.
Men ... kanske nästa sommar. En mindre att tänka på och vattna iaf.

Dock tycker jag att jag lyckats bra med mina krukor och lådor :-D





1 kommentar:

  1. varför är det så svårt att kommentera inlägg? det funkar ibland inte o ibland måste jag ge lösenordet 2 ggr... fint det blev iallafall i rabatten :)

    SvaraRadera