onsdag 22 juli 2009

Då har man vräkt i sig två varma mackor gjorda i våffeljärnet... gott! men inte så nyttigt.
Erbjöd min man en, men - nej tack, blev svaret. väntade på att han skulle säga att det är för onyttigt den här tiden.. (22.00)
men han sa inget. Han ska va så j-la nyttig ibland.. :) Tex: Igår när jag smög till skafferiet och tog lite godis, tog han ett äpple... jag började faktiskt med en morot till filmen.. MEN det slutade med lite snarra också..
Jag ska försöka (eller skulle vilja iaf) börja ett nytt liv, som innebär lite träning..dvs röra på sig lite mer.. jag är såååå otränad!! och ofta ont i rygg å nacke, så det vore verkligen på tiden att göra något åt det.
Plus att utlandsresa väntar i oktober.. lite fastare i fläsket kanske man skulle kunna bli tills dess.
Ja det är mycket man vill.. som jag brukar säga till sonen :)

1 kommentar:

  1. Lite träning att stärka muskler är aldrig fel och jag tror att ditt onda skulle minska. Kram Sollan

    SvaraRadera