måndag 4 oktober 2010

Vab idag med lilla fröken

hon hade snorat och hostat hela helgen.. och så hade hon lite feber söndag eftermiddag när jag kom hem. Så idag var vi hemma och tog det lugnt, ingen feber idag.. får se hur natten blir nu.

Hon var iaf för härlig idag när hon kom och såg ut så här :-)




Man hinner verkligen en hel del när man vabbar, alltid nåt positivt med att måsta vara hemma. Tog mig för att baka bullar bland annat.. det var några år sen :)
Känns ändå sådär att vara hemma, då jag vet att det är tokmycket att göra på jobbet..
men 'that's life' !
Har faktiskt inte vabbat på dryga 6 månader.. helt otroligt tycker jag..

2 kommentarer:

  1. Hi hi hi lite lik mamma tycker jag! fast Flippan hade väl inte vin i sin väska?!:-)

    SvaraRadera
  2. nä men det skulle ju jag ha haft :)

    SvaraRadera