tisdag 5 oktober 2010

award


Då man får denna award ska man berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat.

1. Min familj och nära vänner.

att vara med och hitta på saker med familjen ligger väl varmast hjärtat. men även att göra saker med vänner.

2. God mat och dryck.

Jag kan verkligen njuta av att sitta och äta en god matbit och dricka ett gott vin. Likaväl skaldjur och vitt vin, som en köttbit och rött vin.

3. Fotografering

Jag knäpper så mycket kort, och känslan av verkligen få till en bild som man är nöjd med är en speciell känsla.


Sen ska man visa en favoritbild:

åh jag har några att välja på, men jag väljer denna.


Avslutningsvis passar man bollen till fem andra bloggare. Jag passar till:
Syrran, Fru Hedberg, Angelica,
Frida & Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar