söndag 17 oktober 2010

Malin & jag fixade fest

Bål hade vi och en massa annat gott

Frågeslinga blev det, som Anna kommer tillbaka glad ifrån..

Efter frågeslingan fick man lite läskande saker.. öl, cider & jäger

är man gravid får man äta godis :)

och skoj hade vi !

här är alla fortfarande vakna ;)

senare blev det Singstar..
och varför jag ens försökte sjunga är ju en fråga i sig.. jag hade ingen röst innan.. varför försöker man över huvudtaget ?!? :)
men roligt var det.
festen var planerad sen länge, annars var det väl inte bästa draget att gå på fest när man vart sjuk i flera dagar. men inte blev jag sämre iaf. så det var det värt.
tack för en trevlig kväll kära vänner!

3 kommentarer:

  1. Ser ut som ni haft supermysigt!!
    Va kul att se Malin! Hundra år sedan jag träffade henne tror jag... Alltid lika fin!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, vilken tur att jag lyckades hamna på ett kort. Ser ju inte ens trött ut....Vojne vojne!!!
    Tack kära ni för en mysig fest (så länge den varade). Kram Cajsa.

    SvaraRadera
  3. Var temat svart:-) Ja, Cajsa du ser ju pigg ut där men hörde att John Blund var framme tidigt:-) Ni ser ut att haft det supermysigt och skoj! Nästa gång kommer vi med, kram Marre

    SvaraRadera