måndag 26 april 2010

vilken härlig helg i huvudstaden

Ja visst är det underbart med gamla vänner.. helt otroligt att vi hållt ihop i så många år, sen lekis 3 av oss ( och det är ju fasiken 27 år sen!) de andra kom bara några år senare in i bilden.
En av tjejerna jobbar jag med för tillfället nu också, en pratar jag med typ varje dag, en av dom träffar jag kanske en eller två gånger per år och en annan lite då och då.. Trots dessa olika relationerna, så känns det som var igår när vi ses, men att vi har såklart väldigt mycket att prata om :-)
Och nu har vi haft mycket roliga dagar tillsammans, det blev som jag skrev tidigare, en hel del tok.. och tittade på en del gamla kort, och då fick man ju skratta så tårarna rann :)
Strosade hela dagarna på stan.. besökte några trevliga uteserveringar.. tog det lugnt å skönt.

Här sitter vi utanför en kanonbra restaurang på Söder http://www.dionysos.se/ där vi käkade middag ena kvällen.
Vi fick fantastisk service av gulliga Jennie.. tack för allt gumman!
Det var sååå god mat och dryck där, det rekommenderar jag varmt.





en paus i solen


marre med en rosévins drink på Friday


ida och jag i eftermiddags solen.. åh vad härligt det
var efter en hel dag på stan


shopping shopping


3 kommentarer:

  1. Ser underbart härligt ut!

    SvaraRadera
  2. Lyxigt!! Marres drink ser sjukt god ut!!

    SvaraRadera
  3. Ja, gud vad härligt och skoj det var:-) Längtar tillbaka. Ja min drink ser var väldigt god, men det är bara så simpelt som rosévin och fanta med en massa is, smarrigt

    SvaraRadera