torsdag 22 april 2010

tjejhelg


08.08 går tåget mot huvudstaden med 3 av mina äldsta vänner.. för att möta upp en ännu en barndomsvän som numera bor där nere. Fasiken vad skoj det ska bli !
Bara njuta av att strosa på stan, stanna för en kaffe eller ett glas vin på nån uteservering.. inga måsten..
det ska bli gött !

Hoppas de bjuder på att jag lägger ut den här fina bilden på oss, haha.
ni ska bara veta hur mycket vi garvade vid tillfället.. jag skrattade så jag fick ont i magen och tårarna rann...
moget va? : )
jag är helt säker på att det kommer bli en hel del tok och skratt i helgen.. det ser jag fram emot!


1 kommentar:

  1. grannen kom ner med ett par "finstövlar" som tova haft, men som filippa kunde få..jag skickar med dom med pär , men han glömmer dom säkert...

    SvaraRadera