tisdag 20 april 2010

hemma med sjuk liten tjej

Ja då var det dags igen... hemma med sjukt barn.. pust!.. men vad ska man göra.
Filippa hostar, snoren rinner och så har hon feber.. en riktig jäkla förkylning helt enkelt :( Stackars liten.
Nu är klockan 10 och hon sover igen, vaknade vid halv åtta.
Håller tummarna att jag själv inte ska bli sjuk, för på fredag ska jag till Sthlm över helgen med 4 tjejkompisar.. och det ska
bli så roligt!

Vad ska man hitta på för kreativt
här hemma idag då tro, igår hann jag tvätta 4 maskiner tvätt och dammsuga, och jag tror faktiskt det finns lite tills idag också..
Hoppas det inte blåser lika mycket ute idag, så kanske jag kan ta en kaffe i solen lite senare. Fick en påse bullar av grannen
igår också.. Vi får fika bullar och saft ute kanske när Oliver kommer från skolan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar