söndag 11 april 2010

Hängde hela dagen i Berga...

Hämtade bror och åkte med barnen till mamma och Leif.

Olle hade med cykeln...

Coolingen i nya solbrillorna :-)

Brollan å jag letade upp en snöhög där vi slog ner arlset med tidning
och kopp java .. härligt!

Snökastning på morbror..

Åh här satt man fint !

Mamma kockade som vanligt ihop en god middag till oss,
idag lax med pressad potatis

Efterrätt- chokladpudding ;)

Både jag och filippa var helt slut när vi kom hem
.. för mycket frisk luft? :) medans oliver fortsatte leka med grabbarna här hemma, somnade filippa på soffan strax efter 7. Jag fick huvudvärk och segade i soffan jag med.
Nu ser vi på Wipeout Oliver och jag... Ante har dragit på mini fiskeresa och kommer hem på onsdag.
Natta storgrabben, sen ska jag somna till Wallander, har förmodligen sett den som går ikväll..

2 kommentarer:

  1. haha filippa är ju bäst hon! snygga brillor olle köpt!

    SvaraRadera