fredag 12 februari 2010

Sonen

Nyklippt å fin!


Idag var Oliver ledig från skolan, han följde då med ante på jobbet först. Sen slutade jag vid lunch, hämtade oliver och så gick vi på stan. Prio 1 var klippning- och se så fin han blev. Sen blev det lite shopping. Oliver köpte ett spel till Wii:et..
569kr för ett begagnat spel.. hutlöst kan jag tycka! nu har jag inte kollat vad det kostat i orginal. Men, men.. det var hans egna pengar och han ville verkligen ha detta. Handlade lite alla hjärtans dag presenter till barnen. Jag och Ante bestämde att vi struntar å köper nå till varann, vi tänkte göra en extra god middag imorgon kväll istället.
Oliver har lovat hjälpa till :-)
Vi har ett paket från Filippa som de gjort på dagis till mamma & pappa.. spännande. Inslaget i paket å allt :)
Oliver har gjort en så fint kort till ante som jag fått sett. Mitt hade han glömt på fritids... men han hade tidigare i veckan gjort en fin alla hjärtans dag teckning till mig.



1 kommentar: