lördag 27 februari 2010

Ante är hemkommen från Kina.. och det blev verkligen lilla julafton :-D
Sååå mycket fint han hade handlat. Jag fick 2 jackor , 4 par jeans, trosor, strumpor och solglasögon!
Barnen fick adidasdressar, filippa en skitsnygg rosa HH väst och nån mer jacka också. Och så fick oliver ett spel till Nintendot.
En skitsnygg jacka till sig själv, flera jeans, tröjor, strumpor och kalsonger och snygga solbrillor till sig själv också.
Det är ju sjuuuuukt billigt där! Märkesjeans 100 spänn styck ... Synd det finns nåt som heter "övervikt" gällande bagaget!
Som han sa själv.. jag skulle nog bli helt galen om jag var där. Nångång ska jag också med :)

Snart får vi besök av peter, liam och cliff.. de kommer med pizza. Och så ska de se hockey storgrabbarna :)
jag och småbarnen får väl hitta på nåt vi också. Ut å busa lite kanske.

Trevlig lördag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar