onsdag 24 februari 2010

Fullt upp idag.. Föräldrarutbildning på jobbet om barns självkänsla, sen direkt efter till föräldrarmöte på dagis..
har precis sagt hejdå till snälla mamma som alltid ställer upp och hämtar barnen om hon kan, bäddat ner barnen som somnade sött väldigt fort. slängt in en tvätt och nu sitter man här :)
Är ensam denna vecka, Ante är i Kina. Idag stod det shopping på deras schema.. fasen vad jag skulle velat vart där.
Fick MMS om jag ville ha nån jacka, en snygg D&G skinnjacka med skärp i midjan och mysig lurvig luva,(undra om den ligger i resväskan :) och lite sms fram och tillbaka idag om barnen ville ha det eller det .. :)
Pratade med honom lite senare och det verkade som det hade blivit endel handlat, resväskan var iaf fullproppad sa han. Så vi får se vad han kommer hem med.. blir lilla julafton på fredag hos familjen andersson :-)

Nu ska jag prova min spikmatta som jag hämtade på posten idag..
fick en i samband med prenumeration på någon tidning :) som jag faktiskt var duktig och komma ihåg att avbeställa efter
de nummer som ingick!
spännande, har varit sugen länge och provat.


1 kommentar:

  1. snygg ny look :) just ja ante är i kina...vi är i storhogna vi o har det bra!

    SvaraRadera