tisdag 23 februari 2010

mitt nya smycke

Igår fick jag mitt nya smycke som Erica gjort. Lite annorlunda och fint tycker jag.
Nu var det svårt att få till en bra bild på smycket tycker jag, men på bladet står Axel och Alva, som jag
är gudmor åt.
Jag har nämligen ett halsband med hela familjens namn, då brukar Axel fråga vart hans namn står.. gullplutten :) Klart jag skulle beställa ett med hans namn också! Så det fick bli med gudbarnens namn också.. lite
skoj tycker jag.
Kika in på Ericas hemsida, det finns mycket fint där!

5 kommentarer:

  1. Men vad gulligt:-) Du är då bra omtänksam du vännen, fast det visste jag ju redan. KRAM

    SvaraRadera
  2. va fint det var! nu blir axel glad! tänk äntligen står hans namn med ..haha

    SvaraRadera
  3. det var en rolig ide på smycke:) fint! och vad kul med temat på festen,haha. om ni kommer i mars så har jag bestämt att jag ska pumpa lite och köra ersättning så vi kan ta nåt gott vin:)kram!

    SvaraRadera
  4. Jag har också precis beställt ett smycke från henne, fast synd nog inte till mig själv :) Jättegulligt med äpplet och lövet!

    SvaraRadera